Πέμπτη 16 Οκτωβρίου 2014

Αποτυπώματα μωρού με αλατοζύμη


Όταν η Σοφία ήταν περίπου 2 μηνών, έπεσα πάνω σε αυτή την ανάρτηση.  Δε χρειάστηκε να το σκεφτώ, ήταν κάτι που μου άρεσε πολύ σαν ιδέα και τα υλικά υπήρχαν στα ντουλάπια της κουζίνας.

Για να φτιάξετε λοιπόν την αλατοζύμη θα χρειαστείτε:
- 1 κούπα αλάτι
- 1 κούπα αλεύρι για όλες τις χρήσεις 
- 1/2 κούπα ζεστό νερό



Ανακατεύετε, μέχρι να έχετε αυτό το αποτέλεσμα

Ανοίγουμε με τον πλάστη πάνω σε λαδόκολλα


Έκοψα με μια κούπα


Και μετά ήταν το δύσκολο μέρος. Να καταφέρουμε να "πάρουμε" τα αποτυπώματα της Σοφίας, χωρίς να κλωτσήσει, τραβήξει, κλείσει κλπ τα χέρια και τα πόδια της.


Όταν έχουμε το επιθυμητό αποτέλεσμα, αφήνουμε για κάποιες ώρες να στεγνώσουν και ψήνουμε στους 80 βαθμούς κελσίου για 4- 5 ώρες. Αν δείτε ότι πάνε να σκευρώσουν χαμηλώστε και άλλο τη θερμοκρασία

Τέλος, βάφουμε με ακρυλικά χρώματα



Εγώ, επέλεξα να τα χρησιμοποιήσω στη κορνίζα αναμνήσεων



Ελπίζω να σας φάνηκε χρήσιμη η ανάρτηση και να κάνετε κάτι αντίστοιχο

4 σχόλια:

  1. Μου αρέσει πάρα πολύ η ιδέα..... κρίμα που οι κόρες μου είναι μεγάλες και δεν μπορώ να το κάνω !
    Καλό σου βράδυ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. είναι πραγματικά πολύ όμορφη η κορνίζα αναμνήσεων και μετάνιωσα που δεν έκανα κάτι ανάλογο για τα παιδιά μου....θα κοιτάξω από αυτά που έχω κρατήσει να κάνω ότι μπορώ είναι καταπληκτική ιδέα...βέβαια η αλατοζύμη τι να μου δώσει τώρα?! έχασα αυτό το στάδιο.....ευχαριστώ πολύ φιλάκια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πόση τρυφεράδα βγάζει αυτή η ανάρτηση !!!!Την αγάπησα γιατί το αποτύπωμα των παιδιών μας είναι πολύτιμο στοιχείο αναμνήσεων !!!
    Γλυκά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή