Σάββατο 12 Φεβρουαρίου 2011

Δαχτυλίδια από κουτάκι αναψυκτικού βήμα - βήμα



Πάμε να δούμε πως γίνονται...

Ξεκινάμε να κόψουμε το αλουμινένιο κουτάκι με πολύ μεγάλη προσοχή


Κόβουμε με το Big Shot μαργαρίτες, πεταλούδες, κορώνες ότι έχει η καθεμία χρησιμοποιώντας το φύλο από το κουτάκι και χαρτόνι. Το χαρτόνι που χρησιμοποίησα είναι σα βελούδο και το έχω πάρει από το Jumbo




Στη συνέχεια κολάμε το χαρτόνι πάνω στο αλουμίνιο.

Διακοσμούμε και κολάμε πάνω σε μια βάση δαχτυλιδιού





Αυτό


το έφτιαξα κόβοντας κύκλους από μαύρο ύφασμα


Έκαψα γύρω γύρω με έναν αναπτήρα για να μη ξεφτίσει


Τούλι είχα μόνο ροζ οπότε το έβαψα με ακρυλικό χρώμα μαύρο


Πήρα ένα σκουλαρίκι στρας, τρύπησα τους υφασμάτινους κύκλους, το τούλι και γύρισα το καρφάκι για να το ασφαλίσω





Ελπίζω να σας αρέσουν!

34 σχόλια:

  1. Πολύ έξυπνη ιδέα,εύκολη και γρήγορη!!! Το αποτέλεσμα είναι πολύ όμορφο,μπράβο σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φαίνονται πανέμορφα!!! Δεν υπάρχει κίνδυνος να κοπείς όμως απο τα μεταλλικά σχέδια?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλά είναι φανταστική ιδέα!!!! και γίνονται πολύ όμορφα με τόσες παραλλαγές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. - Ευχαριστώ πολύ Ειρήνη μου

    - Ευχαριστώ πολύ Μαρία. Υπάρχει μεγάλος κίνδυνος να σακατευτείς όταν κόβεις το πάνω και κάτω μέρος του κουτιού και μέχρι να πάρεις τα κομμένα σχέδια. Μετά από αυτό δεν υπάρχει κανένας κίνδυνος, δε χρειάζεται καν να τρίψεις τις άκρες με γυαλόχαρτο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ναι ευδοκία... είχα φτιάξει και ένα με glitter αλλά μου έπεσε κάτω πριν στεγνώσει και καταλαβαίνεις τι έγινε στο πάτωμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ ωραίες ιδέες και όχι μόνο για δαχτυλίδια.Μπράβο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ωραία ιδέα και δε σκουριάζει κι όλας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. πολυ όμορφη ιδεα,γιναν φανταστικα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δεν μου άρεσε καθόλου. Γιατί να βάλεις αλουμίνιο με κίνδυνο να κοπείς ενώ δεν φαίνεται καν;
    Όσο για το άλλο με το τούλι, έλεος πια με αυτά τα λουλούδια, και η κουτσή Μαρία έχει φτιάξει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. - para-kelsoscooks, καλώς ήρθες στο ιστολόγιο μου. Ευχαριστώ πολύ

    - Ευχαριστώ πολύ Ρένα μου

    - Ευχαριστώ πολύ Άννα

    - Καλέ μου ανώνυμε. Δεκτό το σχόλιο σου, είναι κρίμα όμως η ανωνυμία σου να μη μας επιτρέπει να θαυμάσουμε τις πρωτότυπες ιδέες σου. Και για να απαντήσω στην ερώτηση σου, το αλουμίνιο χρησιμεύει ως βάση για να είναι σταθερό καισκληρό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. πολυ ωραια η ιδεα.Αυτο με το λουλουδι ειναι πολυυυυυυ ομορφο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Η ιδέα πολύ έξυπνη και η υλοποίηση καταπληκτική!! Σκίζουν τα δαχτυλιδάκια! Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Εξυπνότατο το βρίσκω!!! ασε που ειναι και πολύ ομορφα και ιδιαίτερα!!!Μπράβο σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολύ όμορφα!!
    και τώρα που έρχεται η άνοιξη!!
    ταιριάζουν απόλυτα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Έγραψες πάλι!!! Και ανακυκλώνεις και φτιάχνεις τα τέλεια δαχτυλίδια!!!!! Θαυμάσια ιδέα!!! Σε ευχαριστούμε πολύ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αααα!!!Είναι πάρα πολύ όμορφα κοριτσάκι μου!!!Μας έπιασε όλες η άνοιξη!!!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Υπέροχα τα δακτυλιδάκια σου!!!!Μαρεσουν πολύ τα σχεδιακια και το λουλούδι!αν σου ειναι ευκολο να μου απαντησεις απο που έχεις παρει τις βασεις δακτυλιδια...Ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. - Ευχαριστώ πολύ misirlou, λΕλένη, RIRI, Χριστιάνα , Ειρήνη

    - Chris συμφωνώ, νομίζω ότι τα χρωματιστά είναι άκρως ανοιξιάτικα - καλοκαιρινά

    - Demi, ευχαριστώ πολύ. Τα έχω πάρει από το κέντρο από το "Nicolis". Είναι στην Πραξιτέλους. Δε θυμάμαι πόσο κοστίζουν, δεν είανι ακριβά πάντως και είχε πολλά στη συσκευασία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πολυ όμορφα τα δακτυλιδάκια ειδικά αυτά με το κόψιμο απ το ειδικό εργαλείο,να πω όμως την αμαρτία μου δεν κατάλαβα πώς κόβεις το δαχτυλίδι...είμαι πολύ γκαγκά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. - Χαρά μου μην είσαι τόσο αυστηρή με τον εαυτό σου. Το Big Shot είναι εργελείο για το Scrapbooking.Κανονικά κόβεις χαρτόνια με αυτό.Δες στο Youtube βίντεο.Αν δε βρεις πες μου να ψάξω και εγώ

    - marianna, καλώς ήρθες στο blog μου. Ευχαριστώ πολύ...

    - Λαμπρινή ευχαριστώωωωωωωωω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ομορφα και παιχνιδιαρικα τα δαχτυλιδια σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ω!Ω!ΤΩΡΑ ΤΑ ΕΙΔΑ!!!!!
    ΤΕΛΕΙΑ ΘΑ ΠΩ ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ!!!
    ΠΟΛΥ ΕΞΥΠΝΗ ΙΔΕΑ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ!!!
    ΣΕ ΦΙΛΩ ΚΑΙ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. φοβερή η ιδέα θέλω να το δικιμάσω!
    ευχαριστώ και για τις οδηγίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ευχαριστώ πολύ Όλγα. Θα περιμένω να δω και τα δικά σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. katapliktiko?!????ma einai teeeleio 8a to dokimasw sigoura!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Mato, χαίρομαι πολύ που σου αρέσει.Περιμένω να δω και τη δική σου προσπάθεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Γεια :)

    Βασικά τώρα σε ανακάλυψα και φτιάχνεις φανταστικά πράγματα!!!

    Για τα δαχτυλίδια θα ήθελα να σου κάνω κάποιες ερωτησούλες.
    Με τι έκοψες το λουλούδι στο αναψυκτικό? Εγώ παλιότερα είχα χρησιμοποιήσει ψαλίδι και το αλουμίνιο βγαίνει πολύ αιχμηρό, όπως φαίνεται κ στη πρώτη φωτογραφία σου με το αναψυκτικό.
    Και μετά δεν το λιμάρεις? Το χαρτόνι σε προστατεύει από το να κοπείς? Κάτι θα κάνεις για να μην είναι αιχμηρό. Αν μπορύσες να μου πεισ θα το εκτιμούσα γιατί είχα παιδευτεί κ δεν τα κατάφερα κιόλας :(

    Επίσης, θα μπορούσες να μου πεις τι κόλα χρησιμοποιείς?

    Ευχασριστώ πολύ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Καλωσήρθες!Ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο σου.Σχετικά με τις ερωτήσεις σου

    1. Με το bigshot.
    2. Αν χρησιμοποιήσεις ψαλίδι, όντως είναι αιχμηρό.Με τις "μήτρες" του big shot που χρησιμοποίησα είναι λείο το φινίρισμα.
    3. Το χαρτόνι το έβαλα αντί να το βάψω πχ με χρώμαα σμάλτου
    4. με γυαλόχαρτο ίσως να μην είναι αιχμηρό
    5. απλή κόλλα χρησιμοποίησα.

    ότι άλλο χρειαστείς πες μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Αχ σ'ευχαριστώ πολύ :)

    Έψαξα λίγο για το big shot. Πρακτικότατο :)
    Είδα πολλά βιντεάκια στο youtube και μπορείς να κάνεις πολλά πράγματα!!
    Μήπως ξέρεις που μπορώ να το αγοράσω? Κ επίσης βλέπω ότι έχει πολλά εξαρτήματα, πεταλούδες, λουλούδια,... κόφτες κτλ Όλα αυτά τα παίρνεις μαζί με το μηχάνημα ή είναι έξτρα και πρέπει να τα ψάξεις ξεχωριστά?

    Και σχετικά με τη κόλλα επειδή δεν έχω ξαναχρησιμοοπιήσει τι εννοείς απλή κόλα? Μπορώ πχ UHU που χρησιμοποιούμε για χαρτιά? Θα αντέξει/κρατήσει η βάση του δαχτυλιδιού το αλουμίνιο?

    Thx again!

    ΑπάντησηΔιαγραφή