Σάββατο 4 Δεκεμβρίου 2010

Κερί Βυθός για Δωρεά στο Χατζηκυριάκειο Ίδρυμα Παιδικής Προστασίας


Μετά τη σχετική ανάρτηση της Ρούλας αποφάσισα να στρωθώ στη δουλειά και να φτιάξω ότι μπορώ ώστε να "βοηθήσω" και εγώ κάπως αυτά τα παιδιά



Τα υλικά μας:

Γυάλινο από το Jumbo


Άμμος από την παραλία της Φρεαττύδας


Κοχύλια και αχινός




Κανονικά πρέπει να λιώσουμε το κερί σε μπεν μαρί διότι υπάρχει μεγάλος κίνδυνος να πάρει φωτιά


Προστατευτικό γάντι για να μπορέσω να το πιάσω ενώ θα είναι καυτό













Κάτι δε μου αρέσει. Νομίζω οτι είναι άδειο, ότι έπρεπε να βάλω και άλλα κοχύλια. Επίσης δε μου βγήκαν οι φουσκαλίτσες που ήθελα. Τώρα δε μπορώ να κάνω και πολλά πράγματα.Ελπίζω τουλάχιστον να βρεθεί κάποιος να το αγοράσει 'ωστε να βοηθηθούν τα παιδιά

5 σχόλια:

  1. Εμένα πάντως μου αρέσει και βρίσκω εξαιρετικό το γεγονός οτι δεν είναι παραφορτωμένο!!!! Μπράβο σου για την κίνηση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφο έγινε!! Μπράβο σου!!
    Μπράβο σου κ για την κίνησή σου να το φτιάξεις γι'αυτό το σκόπό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. - Ευχαριστώ πολύ μαράκι μου

    - Ευχαριστώ πολύ Μαίρη μου, μακάρι να το αγοράσει κάποιος

    ΑπάντησηΔιαγραφή