Δευτέρα 22 Ιουνίου 2009

Βραβείο One lovely blog



Με μεγάλη χαρά δέχτηκα το βραβείο "One lovely blog" από τη Χριστιάνα την οποία και ευχαριστώ πολύ

Σύμφωνα με τους κανόνες,πρέπει να το απονέμω με τη σειρά μου σε άλλα αγαπητά blogs
Οι κανόνες είναι:
1. Δεχτείτε αυτό το βραβείο, αναρτήστε το στο blog σας, μαζί με το όνομα του ατόμου που σας βράβευσε, και το λινκ στο blog
2. Απονείμετε το βραβείο αυτό σε άλλα 15 αξιαγάπητα blogs. Θυμηθείτε να επικοινωνήσετε με τους bloggers και να τους ενημερώσετε ότι τους επιλέξατε για αυτό το βραβείο.

Λοιπόν, το βραβείο αυτό επιβάλλεται να λάβουν με τυχαία σειρά οι:
1. Γυναίκα
2. Art Makes me Happy
3. softerror
4. handmadebykaterina
5. Μακιγιάζ
6. Χτενίσματα
7. bodybuilding4you
8. Δημιουργία
9. Θέματα Διατροφής
10. Καταναλωτές
11. Νοικοκυρά
12. Ο παράδεισος μου
13. Light Συνταγές
14. Ταξίδι στο όνειρο
15. Jewelery hand made

8 σχόλια:

  1. Σε ευχαριστώ πολύ πολύ Λιτσάκι μου για το βραβείο! :) Συγχαρητήρια εννοείται και για το δικό σου και τις πολύ όμορφες κατασκευές σου. Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευαγγελία σε ευχαριστώ πολύ για το Βραβείο.
    Έλα τώρα να πάρεις και εσύ από εμένα.
    Ενα Βραβείο λοιπόν σε περιμένει στο SofterrOr.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σε ευχαριστώ πολύ γλυκειά μου για το βραβείο σου!
    Με συγκινείς! Ήταν μια έκπληξη για μένα!
    Εύχομαι τα καλύτερα στην ζωή σου!

    www.taxidistooneiro.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σε όλους μας αξίζει αυτό το βραβείο
    και μόνο για την προσπάθεια που κάνουμε και το χρόνο που αφιερώνουμε.

    Ας το χαρούμε λοιπόν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλή μου κόπιασε από το μπλογκ μου..Κάτι σε περιμένει..!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Λιτσακι σε ευχαριστω πολυ για το βραβειο! Αντε ελα και απ το δικο μου να παρεις και εσυ!

    Συνεχισε τις πανεμορφες δημιουργιες σου!
    Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ti glikoyli blogospito einai aytooo???sa karamelitsa...!!!
    perase apo to strigles.blogspot.com, na pareis 1 doraki poy exo gia sena

    ΑπάντησηΔιαγραφή