Τετάρτη 3 Ιουνίου 2009

Βραβείο Φαντασίας



Να ξεκινήσω ευχαριστώντας την Ρούλα με τις καταπληκτικές δημιουργίες η οποία μου χάρισε απλόχερα αυτό το υπέροχο βραβείο.

Το βραβείο λέει:

Γράψε 5 πράγματα που σου αρέσουν σε ό,τι καλλιτεχνικό - δημιουργικό κάνεις.Τι σε εμπνέει να φτιάχνεις χειροποίητα δώρα? Τι σε ωθεί στην δημιουργία?
Στείλε το βραβείο σε 5 bloggers

Οπότε, πάει κάπως έτσι

1. Καταρχάς η ενασχόληση με τα καλλιτεχνικά είναι το καλύτερο αγχολυτικό για μένα
2. Νιώθω υπέροχα έχοντας στο περιβάλλον μου πράγματα τα οποία έχω δημιουργήσει εγώ
3. Η καλύτερη ανταμοιβή για μένα είναι το πλατύ χαμόγελο που σχηματίζεται στους αποδέκτες των χειροποίητων δώρων μου
4. Με εξιτάρει να εφευρίσκω τρόπους ώστε και να φτιάχνω κάτι από το μηδέν, να συνδυάζω υλικά και τεχνικές και να εκμεταλλεύομαι φαινομενικά άχρηστα υλικά
5. Εμπνέομαι από τα πάντα, κυριολεκτικά όμως. Γενικά ιδέες υπάρχουν πολλές. Χρόνος όμως????

Με τη σειρά μου δε μπορώ παρά να δώσω αυτό το βραβείο
1. Στη Μαρία η οποία παρόλο που δεν ασχολείται πλέον με κατασκευές το αξίζει σίγουρα αφού με μύησε στον κόσμο των bloggers
2. Ε, δε γίνεται να μη δώσω αυτό το βραβείο στη Ρούλα παρόλο που το έχει πάρει ήδη. Αναμφισβήτητα, είναι η καλύτερη από όλες μας
3. Στην Εύα η οποία καταφέρνει να μας ταξιδεύει ακόμα και με μια της λέξη
4. Στην Αλεξάνδρα με τα υπέροχα πλεκτά της
5. Στη Ρίτσα για το ταλέντο της στη ζωγραφική και όχι μόνο

8 σχόλια:

  1. Μπράβο Ευαγγελία!!! Σου εύχομαι να τα πολλαπλασιάσεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ! Και συγχαρητήρια! Το αξίζεις το βραβείο!!! :)

    Αχ πόσο δίκιο έχεις για το χρόνο! Μακάρι να είχα χρόνο να καθόμουν όλη μέρα να έφτιαχνα πράγματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αχ, σε καταλαβαίνω και εγώ έτσι αισθάνομαι. Δυστυχώς όμως με τόσες υποχρεώσεις που έχουμε μας μένει ελάχιστος χρόνος για να κάνουμε τα πράγματα που μας ευχαριστούν πραγματικά. Και πάλι συγχαρητήρια...είναι όλα υπέροχα.

    Όταν με το καλό καταφέρω να ασχοληθώ με το πλέξιμο θα χρειαστώ οπωσδήποτε τα φώτα σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα Εύα, εγώ το δίνω σε σένα και εσύ μου το ξαναδίνεις? χιχι!

    Σε ευχαριστω πολυ, να σαι καλα κοπελα μου!

    Καλες δημιουργιες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δεν υπήρχε περίπτωση να μη το δώσω σε σένα και ας το έχεις πάρει και 1000000000000 φορές. Αν κάποια αξίζει αυτό το βραβείο αυτή είσαι εσύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Λιτσάκι μου σε ευχαριστώ πάααααρα πολύ για το βραβείο! Τι να πώ.. μου έφτιαξες το κέφι και την βραδυά :))Συγχαρητήρια επίσης και για το δικό σου βραβείο Το αξίζεις πανηγυρικα!!!! Πάντα τέτοια!!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μαρία μου σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια. Χαίρομαι ιδιαίτερα που σε χαροποίησε το βραβείο σου. Να συνεχίσεις με το ίδιο πάθος την τόσο αξιόλογη δουλειά σου, τα άρθρα σου είναι πραγματικός θησαυρός για όλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή